Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Смирнова Мария Михайловна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 98
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Acceptance of Augmented Reality in M-Commerce: the Role of Consumers' Motivation, Drivers and Barriers
Черенко Полина Леонидовна; Cherenko Polina
2023
Agile Marketing as a Factor of Firm Performance: Empirical Study of Russian Companies
Праслова Анастасия Александровна; Praslova Anastasia Aleksandrovna
2018
Analysis of the Gaps in Consumer Perception of a Customer-Oriented Approach in the Banking Industry
Обухов Никита Сергеевич; Obukhov Nikita
2020
Applying the customer-oriented approach to the development of technological solutions in the retail sphere
Токарева Дарья Александровна; Tokareva Dara Aleksandrovna
2023
Assessing the Consumer Attitudes towards Inclusiveness in Makeup Products in Russia
Гришанина Полина Дмитриевна; Grisanina Polina Dmitrievna
2016
Awareness of marketing stimuli influence on consumer response
Головачева Ксения Сергеевна
2016
Big data analytics as a marketing tool: The best practices of Russian companies
Артюхова Екатерина Андреевна; Artiukhova Ekaterina
2022
Brand Evolution Based on Innovation: Starbucks Coffee Company Case Study
Иванова Светлана Валерьевна; Ivanova Svetlana Valerevna
2016
Building customer loyalty in Internet pharmaceutical retail: International experience and implementation in Russia
Габур Анастасия Александровна; Gabur Anastasiia
2018
Changes in Consumer Behavior: Embracing Generation Z in Russia
Аскенова Лаура; Askenova Laura
2023
Consumer Behavior During the Era of Digitalization
Модеева Мария Романовна; Modeeva Maria Romanovna
2018
Consumer Behavior Factors in Natural Beauty and Personal Care Market in Russia.
Панова Виктория Евгеньевна; Panova Viktoriia
2018
Consumer Behavior in the Organic Food Market
Айвазян Мэри Гайковна; Aivazian Meri
2020
Consumer response to health claims on food products
Фотуйма Виктория Александровна; Fotujma Viktoria Aleksandrovna
2023
Country-of-origin Effect in a System of Factors that Influence Russian Gen Z Wine Purchase Decision
Корпунова Оксана Игоревна; Korpunova Oksana Igorevna
2016
Country-specific factors influencing low-cost carrier market in Russia
Дьяков Василий Александрович; Diakov Vasilii
2017
Crossover of brands and its effect on consumer perception
Овчинникова Анна Александровна; Ovchinnikova Anna
2020
Customer Experience in Technology-Enabled Commerce of Apparel in Russia: The Role of the Website Features
Блохина Дарья Алексеевна; Blohina Dara Alekseevna
2023
Determinants of User Experience in the Russian Mobile Banking Market
Велитченко Ольга Евгеньевна; Velitcenko Olga Evgenevna
2023
Developing a Promotion Plan for a Product on the Wildberries Marketplace Using the Internal Tools of the Platform
Подсекин Даниил Александрович; Podsekin Daniil Aleksandrovic