Просмотр собрания по группе - Авторы Алканова Ольга Николаевна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 55 по 64 из 64 < назад 
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Research of motives and barriers in formation of eco-clothing purchase intention on St. Petersburg marketКалачян Циала Нориковна; Kalacan Ciala Norikovna
2022The Role of Brand Activism in Shaping Purchase Intentions in the Russian Market of Skin Care CosmeticsВетошкина Арина Васильевна; Vetoskina Arina Vasilevna
2020The role of omni-channel approach in creating loyal community in the videogame insdustryЩербакова Светлана Сергеевна; Serbakova Svetlana Sergeevna
2020The role of omni-channel strategy in the formation of customer experienceКолбасюк Екатерина Игоревна; Kolbasuk Ekaterina Igorevna
2018The Study of Barriers Preventing Customers from Subscription to Mobile Music Streaming Services in RussiaБобров Максим Сергеевич; Bobrov Maksim
2016A study of consumer perception of changes in St. Petersburg dairy market supplyСидоренко Алексей Алексеевич; Sidorenko Alexey
2017The Study of Digital Marketing Solutions Effect on Customer-Based Brand Equity in Cosmetic Industry in RussiaЗикеева Мария Александровна; Zikeeva Maria
2017The Study of Marketing Knowledge Management Role in Marketing Strategy of Telecommunication Companies in IndonesiaМарета Зелфа Лола; Maretha Zelfa Lola
2020Study on Red Bull brand loyaltyСупранович Светлана Владимировна; Supranovic Svetlana Vladimirovna
2017Using gamification tools to enhance the effectiveness of loyalty programsШушпанова Ксения Сергеевна; Shushpanova Kseniia