Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Алканова Ольга Николаевна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 55 по 64 из 64
< назад
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Research of motives and barriers in formation of eco-clothing purchase intention on St. Petersburg market
Калачян Циала Нориковна; Kalacan Ciala Norikovna
2022
The Role of Brand Activism in Shaping Purchase Intentions in the Russian Market of Skin Care Cosmetics
Ветошкина Арина Васильевна; Vetoskina Arina Vasilevna
2020
The role of omni-channel approach in creating loyal community in the videogame insdustry
Щербакова Светлана Сергеевна; Serbakova Svetlana Sergeevna
2020
The role of omni-channel strategy in the formation of customer experience
Колбасюк Екатерина Игоревна; Kolbasuk Ekaterina Igorevna
2018
The Study of Barriers Preventing Customers from Subscription to Mobile Music Streaming Services in Russia
Бобров Максим Сергеевич; Bobrov Maksim
2016
A study of consumer perception of changes in St. Petersburg dairy market supply
Сидоренко Алексей Алексеевич; Sidorenko Alexey
2017
The Study of Digital Marketing Solutions Effect on Customer-Based Brand Equity in Cosmetic Industry in Russia
Зикеева Мария Александровна; Zikeeva Maria
2017
The Study of Marketing Knowledge Management Role in Marketing Strategy of Telecommunication Companies in Indonesia
Марета Зелфа Лола; Maretha Zelfa Lola
2020
Study on Red Bull brand loyalty
Супранович Светлана Владимировна; Supranovic Svetlana Vladimirovna
2017
Using gamification tools to enhance the effectiveness of loyalty programs
Шушпанова Ксения Сергеевна; Shushpanova Kseniia