Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Алканова Ольга Николаевна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 8 по 27 из 64
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Determinants of Customer Satisfaction on Chinese and Russian M-Commerce Markets
Шарко Ольга Игоревна; Sharko Olga
2018
Determining Factors of Adoption of Digital Device Wallets by Russian Consumers
Вороненко Дмитрий Олегович; Voronenko Dmitrii
2021
Development of a pricing strategy for the "Primorskiy Park Pobedy" JSC commercial sports cluster project
Зенишин Алексей Андреевич; Zenisin Aleksej Andreevic
2023
Development of a Program to Improve the Client Experience of the Fitness Club Network «Fitness House Prestige»
Федорчук Инесса Ахмадовна; Fedorcuk Inessa Ahmadovna
2021
Development of co-branding events to promote the 12 STOREEZ brand on the Russian women's clothing market
Бебекина Александра Сергеевна; Bebekina Aleksandra Sergeevna
2016
The development of marketing strategy for RITINI in the Russian market of women's clothing
Умнова Маргарита Вячеславовна; Umnova Margarita
2020
Development of the marketing strategy elements for the company Sarafant
Тимаков Сергей Андреевич; Timakov Sergej Andreevic
2023
Drivers and Barriers of Customer Loyalty for Retail Grocery Stores
Забильская Валентина Викторовна; Zabilskaa Valentina Viktorovna
2022
Drivers and Inhibitors of Consumer Use of Service Ecosystems
Федянина Полина Владимировна; Fedanina Polina Vladimirovna
2021
Drivers of Customer Satisfaction with the Online Grocery Shopping Experience in the Conditions of COVID Pandemic
Воробьева Александра Юрьевна; Vorobeva Aleksandra Urevna
2018
The Effect of Online Promotion on Consumer-Based Brand Equity Components in the Color Cosmetics Market
Яковенко Алина Юрьевна; Iakovenko Alina
2018
The Effect of Perception of Economic Situation on Consumer Behavior in the Russian Smartphone Market
Мартыненко Ольга Андреевна; Martynenko Olga
2018
The Effect of Promotion with the Use of Digital Technologies on Millenials Generation Consumers’ Attitude to Fashion-Retail Brands
Хасанова Зарина Анасовна; Khasanova Zarina
2020
The Effect of User Digital Competence on Smartphone Perceived Quality in the Russian Market
Лабазанов Руслан Сергеевич; Labazanov Ruslan Sergeevic
2022
The Effects of User Experience on Loyalty in Carsharing Market
Сидоров Арсений Леонидович; Sidorov Arsenij Leonidovic
2016
Factors affecting consumer behavior in context of service using after its digitalization
Титов Антон Станиславович; Titov Anton
2017
Factors affecting customer loyalty to baby food brands in the market of St.Perersburg
Харисова Ксения Рашидовна; Kharisova Kseniia
2023
Factors Affecting User Loyalty to Online Educational Platforms in Russia
Селезнева Вероника Витальевна; Selezneva Veronika Vitalevna
2023
Factors of Consumer Acceptance of Artificial Intelligence-Based Communication Technologies in Customer Support
Шумейко Анна Алексеевна; Sumejko Anna Alekseevna
2022
Factors of Сonsumer Acceptance of Innovative Technologies in Online Fashion Retail Stores
Алисова Екатерина Александровна; Alisova Ekaterina Aleksandrovna